Výsledky bez kliknutí a proč jsou problémem

Určitě jste si toho ve svých seo statistikách všimli. Některé termíny a klíčová slova zkrátka nepohánějí provoz na vaši webovou stránku. Čím to může být, ptáte se sami sebe, zatímco otevíráte internetový vyhledávač a zkoušíte to sami otestovat naostro. Zjistíte, že veškerý obsah, který jako uživatel hledáte, je přímo na stránce s výsledky a tedy není nikam klikat.lidský prst klepající na nápis „vyhledat“ pod optimalizací se strojovým pozadím

No-click results (výsledky bez kliknutí či s nulovým kliknutím) jsou nynější hrozba pro všechny, kteří se zaměřují pouze jedním směrem a tak trošku zaspali. Nyní je to již realita, spousta uživatelů zůstává na stránce s výsledky vyhledávání, protože tam najdou vše, co potřebují a co jim zprostředkovávají například bohaté výsledky a další funkce, které si půjčují obsah z cílových webových stránek a umisťují jej přímo mezi výsledky.

Co to vlastně znamená pro podnikatele?

Že váš obrat z marketingu a z reklam je v ohrožení, pokud totiž uživatel zůstane na stránce s výsledky vyhledávání, máte více či méně po obratu. Jistě chápete, že tohle není zrovna to nejlepší, co by vás mělo potkat, takže co proti tomu můžete dělat? Zaprvé byste si měli najmout služby nějakého profesionála na seo Seolight, který by vám doporučil to nejvhodnější řešení pro vás. Bohaté výsledky totiž mohou zamávat. http://www.aktivityprozdravi.cz/archiv/zmeny-pocasi-umi-zamavat-s-telem-i-dusi Můžete však vše zhojit správnou optimalizací a dobrým postupem. Vše lze obejít, jenom je třeba obětovat trochu více na začátku.ruce držící telefon s velkým překrývajícím nápisem http

Budoucnost internetových vyhledávačů se totiž nachází ve formě platformy a pomalu je opouštěn stávající model. Ať už se budete snažit jakkoliv tento proces zpomalovat, dříve či později se budete muset přizpůsobit, abyste zůstali „ve hře“. Kdo totiž zaspí, špatně dopadne, protože často je zisk z reklam či marketingu to jediné, co drží podnik nad vodou. A zvláště pak, pokud prodáváte i nějaké produkty či služby – obzvláště tady je extrémně důležité, aby uživatel navštívil vaši webovou stránku. Je třeba, abyste jej tedy na bohatý výsledek donutili kliknout, byť první překážka je v tom, abyste se tam vůbec dostali.