Triky, které pomohu nalákat zákazníky právě na váš e-shop

Období pandemie bylo pro většinu e-shopů velmi náročné. Zatímco prodejci v kamenných obchodech mnohdy dopláceli na striktní omezení vlády, české e-shopy zaznamenaly rapidní nárůst uskutečněných transakcí v řádech desítek procent. Situace se pomalu ale jistě vrací do normálu a společně s rozvolňování nařízení se nákupy přesunují do reálných obchodů. Jak zákazníky přesto namotivovat, aby i nadále zůstali věrni internetovým obchodům? Jak zaručit, aby zrovna vašemu e-shopu dali přednost před stovkami dalšími? Zákazníci už dávno neslyší jenom na slevy, jak tomu bývalo v minulosti. Internetové nákupy jsou pro nakupující plné nástrah a je tedy ve vašem zájmu, abyste jim vytvořili co možná nebezpečnější prostředí, kde bude radost nakupovat.

SEO optimalizace

Vracení zboží bez prodlení a zbytečných překážek
Ze zákona je možné nakoupen zboží vrátit bez udání důvodů do 14 dnů, tato lhůta je pro všechny prodejce neměnná. Přesto se najde celá řada e-shopů, která s navracením peněz otálí, případně je vrací jen v podobě poukázky na další nákup. Vracení zboží je přitom jeden z hlavních faktorů, zejména pokud se jedná o internetové obchody.

Věrnostní slevy a akce
Češi zkrátka na zvýhodněné ceny slyší, i když už ne tak jako tomu bylo ještě donedávna. Je dokázáno, že péče o stávající zákazníky je pro konkrétní e-shop výhodnější než investice do lákadel pro nové. Věrnostní programy jsou tak vcelku častým jevem, který můžeme na e-shopech pozorovat. Za zprostředkované nákupy mohou zákazníci získat věrnostní body, které mohou uplatit při dalším nákupu.

Programování c++

PPC reklama
Jak vytvořit ppc reklamu? Možná už jste o ní někdy slyšeli, ale její vytvoření je pro vás jednou velkou záhadou. PPC reklama návod je vcelku prostý, díky vytvořenému odkazu se mohou potencionální zákazníci prokliknout až na konkrétní webovou stránku. Inzerent tedy neplatí za samotnou reklamu, ale až v případě přesměrování na konkrétní stránku.

4/5 - (4 votes)